Категории каталога

Для спеціальності 6107 [16]
2005 року вступу
Методичні матеріали [8]
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни
Підручники [4]
Підручники, статті, цікаві матеріали
Шпоргалки [13]
Шпори для студентів КНЕУ, та і для всіх майбутніх економістів.

Форма входа

Друзья сайта


Мини-чат

Наш опрос

Звідки Ви?
Всего ответов: 2259



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Среда, 17.01.2018, 21:18
Приветствую Вас Гость | RSS
Неофіційний сайт КНЕУ

Главная | Регистрация | Вход

Каталог файлов

Главная » Файлы » Підручники

Словник ключових термінів для вивчення дисципліни "Маркетинг"
[ Скачать с сервера (150.3Kb) ] 05.12.2007, 18:46
Враховуючи становлення теорії маркетингу та застосування в науці та практиці різної термінології, в даному словнику включена найбільш вживана лексика маркетингу.
    Мета словника - дати читачу загальне уявлення про  язик маркетингу, без знання якого не можливі сучасний підприємець, маркетолог, менеджер.
    Даний словник ключових термінів може бути використаний при вивченні курсу "Маркетинг".

Автор: Гребньов Микола Георгійович, к.е.н., доцент кафедри маркетингу
Категория: Підручники | Добавил: admin | Автор: Виталий
Просмотров: 2779 | Загрузок: 786 | Рейтинг: 4.4/8 |
Всего комментариев: 0

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

КНЕУ-6107 Project © 2018